تابلو سازي نامور
تابلوسازي نامور سازنده انواع تابلو تبليغاتي

با توجه به بررسي‌هاي اخير در حوزه تبليغات مشاغل، امروزه بيشترين تبليغات از يك كسب و كار در فضاي مجازي مانند صفحات وب و يا برنامه‌هايي مانند اينستاگرام، تلگرام، توئيتر و يا يوتيوب صورت مي‌گيرد، اما در اصل اين روش يك نوع تبليغات از راه دور است.

تبليغات گسترده‌اي كه از كسب و كارهايي مانند مغازه‌هاي فعال در زمينه پوشاك و يا رستوران‌ها، در شبكه‌هاي اجتماعي صورت مي‌گيرد، در قالب فيلم و تصوير تهيه مي‌شود و از اين طريق با مشتري ارتباط برقرار مي‌كند. اگرچه تأثيري كه تبليغات مجازي بر مخاطبان خود دارند قابل توجه است اما همچنان جذب مشتري به صورت مستقيم و بدون واسطه يكي از خواسته‌هاي اصلي صاحبان مشاغل است.

در همين راستا صنعت تابلوسازي تاكنون ابزاري قدرتمند براي معرفي كسب و كارها بوده است. به طوري كه تصور يك مغازه يا فروشگاه بدون داشتن تابلو امكان پذير نيست. به طور مثال يك روش تبليغات براي معرفي يك فضاي تجاري به مخاطب، نصب تابلو مغازه قبل از افتتاح آن است.

بررسي تابلوهاي چلنيوم در چرخه عرضه و تقاضا

در ميان تنوع زياد تابلوهاي تبليغاتي، تابلو چلنيوم را مي‌توان جزو محبوب‌ترين تابلوها در نظر صاحبان كسب و كار دانست. تقاضا از اين محصول همواره بالا بوده و اين موضوع در صنعت تابلوسازي يك امتياز مثبت به شمار مي‌آيد. از دلايل محبوبيت استفاده از چلنيوم در تابلو مغازه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

· قابليت بالاي انعطاف پذيري چلنيوم و سهولت اجراي طرح‌هاي پيچيده

· امكان تعبيه نور براي ايجاد جذابيت بصري و همين طور قابل مشاهده بودن در شب

· تنوع زياد در رنگ، طرح و جنس صفحات قابل استفاده در طراحي

· مقاومت بالا در اثر تغيير شرايط محيطي

· قيمت مناسب و مقرون به صرفه

انقلاب تابلوهاي چلنيوم در صنعت تابلو سازي

چند دهه قبل كه در كشور اسپانيا چلنيوم ساخته شد، توانست در مدت زمان كوتاهي توجه تمامي اصناف را به خود جلب كند. قابليت شكل پذيري اين محصول باعث مي‌شود كه به صورت يك نوار دور صفحات طراحي شده متصل گردد. اگرچه در ابتدا طراحي و ساخت تابلوهاي چلنيوم به صورت ساده انجام مي‌شد اما گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي‌هاي ساخت، منجر به توليد تابلوهاي چلنيوم مختلف شد.

يكي از مهمترين تغييراتي كه در طول زمان در تابلوهاي چلنيوم به وجود آمد، امكان ايجاد پانچ روي صفحات و لبه‌هاي طرح بوده است. در نوع طرح پانچ تابلو، محدوديتي وجود ندارد و مي‌توان هر نوع پانچ طرح دار متناسب با موضوع تابلو بر روي صفحات به وجود آورد. علاوه بر آن ايجاد پانچ بر روي صفحات و يا لبه‌هاي كار جلوه متفاوتي در نورپردازي به وجود مي‌آورد. تأثيري كه صفحات پانچ شده در نمايش نور دارند به مراتب بيشتر از صفحات ساده است.

بررسي ويژگي‌هاي تابلو لايت باكس

به طور كلي مي‌توان تابلو لايت باكس را تركيبي از فريم و نور دانست. طرح ايجاد شده روي صفحات آن توسط نورپردازي تعبيه شده در داخل قاب به نمايش درمي‌آيد.

لايت باكس‌ها صرفاً بر سر در مغازه‌ها نصب نمي‌شوند، بلكه ويژگي‌هاي خاص آن سبب شده كه در حوزه تبليغات كسب و كار به شكل‌هاي گوناگوني مورد استفاده قرار بگيرد. چند مورد از اين ويژگي‌ها عبارتند از؛

· امكان ساخت تابلو در ابعاد متفاوت و متناسب با نياز مشتري

· امكان ساخت تابلو در اشكال گوناگون و بدون محدوديت در طراحي

· فريم لس بودن و قابليت نمايش تبليغات به صورت تمام صفحه

· قابليت ساخت تابلو به صورت ايستاده براي نمايش تبليغات در فضاي‌هاي مختلف

· قابليت ساخت و نمايش به صورت گردان و چهارطرفه در جهت جذابيت بيشتر براي جذب مخاطب

بررسي تأثير تابلوهاي تبليغاتي بر روند فروش

فروش يك محصول وابسته به تبليغات درست و گسترده براي معرفي آن به مخاطب است. يكي از راه‌هاي فروش محصولات جذب مشتري در لحظه است. زماني كه افراد در خيابان‌هاي بورس لوازم مختلف، حضور پيدا كنند و يا به مراكز خريد بروند احتمال خريد در آنها بسيار زياد است. از اين رو اين زمان‌ها فرصت مناسبي براي تبليغ و ارائه يك محصول به مشتري است.

از تأثيرگذارترين نوع تبليغات، تبليغات ديداري است. در يك مركز خريد چشم‌ها به هر سو حركت مي‌كنند. زماني كه با يك تصوير جذاب روبرو شوند توقف كرده و به مطالعه ساير جزئيات مي‌پردازند.

در چنين شرايطي استفاده از تابلوهاي تبليغاتي در شكل‌ها و اندازه‌هاي گوناگون مي‌تواند مشتري را به سمت خود كشيده و در فروش يك محصول و يا محصولات يك برند تأثير بسزايي داشته باشد.

هوشمندي در طراحي و فروش بيشتر

از مهم‌ترين فاكتورها براي اثربخش بودن تابلو، مي‌توان به نوع طرح آن اشاره كرد. طرح موجود در اين تابلوها پل ارتباطي فروشنده با مشتري است. هرچه طراحي هوشمندانه‌تر صورت گيرد به همان اندازه رابطه خوبي با مخاطب برقرار مي‌كند كه منجر به فروش بيشتر خواهد شد.

طراحي هوشمندانه يعني توجه به انتخاب عناصر طراحي، استفاده از از رنگ مناسب براي جلب توجه بيننده، فونت خوانا و در عين حال جذاب، چينش موضوعات در كنار هم به طوري كه محصول را به درستي معرفي كند مي‌تواند در افزايش فروش اثرگذار باشد.

برگرفته از خبرگزاري مهر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۶:۴۰ ] [ شهرام خ ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی